مدفوع سیاه بعد از پیوند کلیه به دلیل چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه"من به تازگی در ماه فوریه منتقل شد و در این سال آن را یک داستان موفقیت آمیز بود و من خوب، به جز اثرات secundarios.Estoy بیشتر در رابطه با مدفوع بسیار تاریک را شروع کرده اند در آینده در گذشته می تواند semana.Me می گویند دلایل؟ آیا این به دور؟ "این یک پهن برگ پیام به ازای هر بیمار است. بعد من به شما پاسخ، با این امید که می تواند به شما کمک کند تا حدی به من بدهید.

دلایل بسیاری است که می تواند مدفوع تیره یا سیاه و سفید، از جمله خوردن غذاهای خاص و یا مصرف مکمل القاء وجود دارد hierro.Sin اما آن را نیز می تواند در نتیجه خونریزی شود، با رنگ نشان می دهد که خون می تواند از یک نقطه می آیند در دستگاه گوارش مدفوع superior.Cuando است سیاه یا قیری رنگ، به دلیل حضور خون، به نام "یال." "مو کاذب" اشاره به مدفوع که تیره یا سیاه و سفید، اما در واقع نمی بدون خون است.

بنابراین اگر شما مدفوع سیاه باشد باید با دکتر خود مشورت کنید تا در اسرع وقت، به ویژه رنگ سیاه و سفید است با علائم دیگری مانند استفراغ یا درد agudo.Esto به دلیل همراه استفراغ یا اسهال می تواند جذب برخی از داروها را تحت تاثیر قرار پیوند و نتیجه در کاهش مصرف دارو در سطح خون.

در یک کلام، مانند بیماری کلیه، هنگامی که شما احساس ناراحتی پس از هر پیوند، شما باید دکتر خود را بلافاصله که می تواند به شما کمک کند که زندگی mejor.Si شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز به تماس و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، جرات به دکتر ما مشورت آنلاین و یا ارسال ایمیل به ما، ما همه چیز ممکن است به ایمیل ayudarle.Nuestro را انجام دهید: sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: